Wykonawca zobowiąże się względem Urzędu do:
- przechowywania środków pieniężnych oraz do przeprowadzania na zlecenie Urzędu rozliczeń pieniężnych,
- zapewnienia Urzędowi dostępu do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych za pośrednictwem urządzeń łączności przewodowej lub bezprzewodowej wykorzystywanych przez Urząd, a także do zapewnienia Urzędowi dostępu do informacji bankowej oraz do realizowania dyspozycji Urzędu,
- realizacji wpłat i wypłat gotówkowych,
- otwarcia w ciągu jednego dnia roboczego i prowadzenia rachunków bankowych złotowych i walutowych (bieżących i pomocniczych) Urzędu,
- zapewnienia prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące ww. środki,
- zapewnienia miesięcznego oprocentowania zgromadzonych środków na rachunkach bankowych Urzędu – w ofercie należy podać wysokość oprocentowania; odsetki z oprocentowania rachunków bankowych będą przekazywane na właściwy rachunek bankowy – w ofercie należy podać częstotliwość i termin naliczania opłat (np. ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca),
- realizacji poleceń przelewu wewnątrz banku oraz innego banku w formie elektronicznej lub papierowej, realizacji tytułów wykonawczych,
- wykonywania wpłat gotówkowych w kasie banku przez klientów wpłacających na rachunek Zamawiającego,
- wydawania, potwierdzania czeków gotówkowych, ich realizacji przez posiadaczy rachunków lub udostępnienia możliwości korzystania z dyspozycji wypłaty,
- wydawania wyciągów bankowych dla wszystkich rachunków co najmniej 1 raz dziennie oraz wg potrzeb (forma papierowa lub elektroniczna),
- potwierdzania stanu salda,
- zapewnienia elektronicznego systemu obsługi bankowej umożliwiającego realizację zleceń płatniczych (krajowych i zagranicznych) dla wszystkich rachunków bankowych, jego instalację oraz serwis, przy czym praca w tym systemie powinna obejmować co najmniej:
- składanie poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków,
- dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków,
- zachowanie poufności dokonywanych transakcji,
- przegląd zrealizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji,
- wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd.,
- generowanie raportów obejmujących czynności dokonane w danym dniu,
- eksport i import danych do i z systemów finansowo-księgowych Urzędu,
- pobieranie wyciągów bankowych,
- uzyskanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut.
14. przeszkolenia osób do pracy w elektronicznym systemie bankowym,
15. w razie awarii elektronicznego systemu bankowego do zapewnienia usługi typu „teleserwis", umożliwiającej uzyskanie informacji o stanie rachunków, udzielanej telefonicznie,
16. wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń,
17. uznania i obciążania rachunków bankowych w dniu operacji,
18. realizowania wypłat gotówkowych zasiłków i innych świadczeń wyłącznie do rąk bezrobotnego, potwierdzonych czytelnym podpisem po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość,
19. realizowania wypłat gotówkowych osobie upoważnionej na podstawie upoważnienia udzielonego przez bezrobotnego potwierdzonego podpisem pracownika Urzędu oraz pieczęcią Urzędu.
Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych miasta Tarnowskie Góry siedzibę lub oddział (placówkę) – celem zapewnienia możliwości dostarczenia i odebrania dokumentów finansowych oraz zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową Urzędu, otwartą w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.00.
Wykonawca powinien zapewnić obsługę klientów tut. Urzędu w punkcie kasowym oddalonym od siedziby Urzędu w odległości nie większej niż 1 km. W punkcie dokonywane będą wypłaty w gotówce dla osób bezrobotnych nieposiadających rachunku bankowego. Wypłata świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych będzie wykonywana przez co najmniej 2 dni robocze w miesiącu, ustalone przez tut. Urząd w godzinach od 9.00 do 14.00.
Ofertę może złożyć wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507)
Oferty w wersji papierowej należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1, w sekretariacie Urzędu (pokój nr 321) do dnia 28.08.2024 r. do godz. 14.00. W przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową decyduje data wpływu oferty do tut. Urzędu.
Przy ocenie ofert Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach będzie brał pod uwagę m.in. koszty związane z prowadzeniem i obsługą rachunków bankowych (m. in. opłaty, prowizje, odsetki) oraz lokalizację punktu kasowego.
W ofercie należy podać kwotę brutto realizacji zamówienia.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.