Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na prowadzenie rachunków bankowych i obsługę bankową Funduszu Pracy w 2026 r. - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na prowadzenie rachunków bankowych i obsługę bankową Funduszu Pracy w 2026 r.

Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na prowadzenie rachunków bankowych i obsługę bankową Funduszu Pracy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach

Wykonawca zobowiąże się względem Urzędu do:

  1. przechowywania środków pieniężnych oraz do przeprowadzania na zlecenie Urzędu rozliczeń pieniężnych,
  2. zapewnienia Urzędowi dostępu do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych za pośrednictwem urządzeń łączności przewodowej lub bezprzewodowej wykorzystywanych przez Urząd, a także do zapewnienia Urzędowi dostępu do informacji bankowej oraz do realizowania dyspozycji Urzędu,
  3. realizacji wpłat i wypłat gotówkowych,
  4. otwarcia w ciągu jednego dnia roboczego i prowadzenia rachunków bankowych złotowych i walutowych (bieżących i pomocniczych) Urzędu,
  5. zapewnienia prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące ww. środki,
  6. zapewnienia miesięcznego oprocentowania zgromadzonych środków na rachunkach bankowych Urzędu – w ofercie należy podać wysokość oprocentowania; odsetki z oprocentowania rachunków bankowych będą przekazywane na właściwy rachunek bankowy – w ofercie należy podać częstotliwość i termin naliczania opłat (np. ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca),
  7. realizacji poleceń przelewu wewnątrz banku oraz innego banku w formie elektronicznej lub papierowej, realizacji tytułów wykonawczych,
  8. wykonywania wpłat gotówkowych w kasie banku przez klientów wpłacających na rachunek Zamawiającego,
  9. wydawania, potwierdzania czeków gotówkowych, ich realizacji przez posiadaczy rachunków lub udostępnienia możliwości korzystania z dyspozycji wypłaty,
  10. wydawania wyciągów bankowych dla wszystkich rachunków co najmniej 1 raz dziennie oraz wg potrzeb (forma papierowa lub elektroniczna),
  11. potwierdzania stanu salda,
  12. zapewnienia elektronicznego systemu obsługi bankowej umożliwiającego realizację zleceń płatniczych (krajowych i zagranicznych) dla wszystkich rachunków bankowych, jego instalację oraz serwis, przy czym praca w tym systemie powinna obejmować co najmniej:
    • składanie poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków,
    • dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków,
    • zachowanie poufności dokonywanych transakcji,
    • przegląd zrealizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji,
    • wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd.,
    • generowanie raportów obejmujących czynności dokonane w danym dniu,
    • eksport i import danych do i z systemów finansowo-księgowych Urzędu,
    • pobieranie wyciągów bankowych,
    • uzyskanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut.
  13. dostosowania systemu bankowości elektronicznej do współpracy z systemami finansowo-księgowymi i płacowymi Urzędu (format plików przelewów ELIXIR),
  14. przeszkolenia osób do pracy w elektronicznym systemie bankowym,
  15. w razie awarii elektronicznego systemu bankowego do zapewnienia usługi typu „teleserwis”, umożliwiającej uzyskanie informacji o stanie rachunków, udzielanej telefonicznie,
  16. wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń,
  17. uznania i obciążania rachunków bankowych w dniu operacji,
  18. realizowania wypłat gotówkowych zasiłków i innych świadczeń wyłącznie do rąk bezrobotnego, potwierdzonych czytelnym podpisem po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  19. realizowania wypłat gotówkowych osobie upoważnionej na podstawie upoważnienia udzielonego przez bezrobotnego potwierdzonego podpisem pracownika Urzędu oraz pieczęcią Urzędu.

Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych miasta Tarnowskie Góry siedzibę lub oddział (placówkę) – celem zapewnienia możliwości dostarczenia i odebrania dokumentów finansowych oraz zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową Urzędu, otwartą w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.00.

Wykonawca powinien zapewnić obsługę klientów tut. Urzędu w punkcie kasowym oddalonym od siedziby Urzędu w odległości nie większej niż 1 km. W punkcie dokonywane będą wypłaty w gotówce dla osób bezrobotnych nieposiadających rachunku bankowego. Wypłata świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych będzie wykonywana przez co najmniej 2 dni robocze w miesiącu, ustalone przez tut. Urząd w godzinach od 9.00 do 14.00.

Ofertę może złożyć wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).

Oferty w wersji papierowej należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1, w sekretariacie Urzędu (pokój nr 321) do dnia 30.06.2025 r. do godz. 14.00. W przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową decyduje data wpływu oferty do tut. Urzędu.

Przy ocenie ofert Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach będzie brał pod uwagę m.in. koszty związane z prowadzeniem i obsługą rachunków bankowych (m. in. opłaty, prowizje, odsetki) oraz lokalizację punktu kasowego.

W ofercie należy podać kwotę brutto realizacji zamówienia.

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Informacje o publikacji dokumentu

Zdjęcie artykułu FE SL 2025-2026

FE SL 2025-2026

  Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027) jest realizatorem projektu "Aktywizacja...

FE SL 2023-2024

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027) jest realizatorem projektu "Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach" w ramach:     Priorytet - FESL.05 Fundusze Europejskie dla...
Zdjęcie artykułu FE SL 2025-2026

FE SL 2025-2026

  Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027) jest realizatorem projektu "Aktywizacja...

FE SL 2023-2024

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027) jest realizatorem projektu "Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach" w ramach:     Priorytet - FESL.05 Fundusze Europejskie dla...

5,2%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec kwietnia 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

 

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres ul. Towarowa 1
42-600 Tarnowskie Góry
Telefon +48 32 285 50 38
Adres do e-Doręczeń AE:PL-36715-15838-VHEFE-23
EPUAP /pup_tg/skrytka
e-mail pup@pup-tg.pl
BIP http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl/public/
strona http://tarnowskiegory.praca.gov.pl
NIP 6452213588
REGON 276718999
Wpłaty dla cudzoziemców Bank Milenium S.A. 77 1160 2202 0000 0005 4573 2476


Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek - Piątek 7.30 – 15.30

Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - Piątek  8.00 – 14.00

Rejestracja
Poniedziałek - Piątek 8.00 – 14.00

Kontakt z Urzędem możliwy jest za pośrednictwem narzędzi teleinformatycznych:

  •     portal www.praca.gov.pl
  •     platforma ePUAP (/pup_tg/skrytka) lub wpisać w polu wyboru: "Powiatowy Urząd Pracy Tarnowskie Góry"opis jak wybrać adres urzędu w portalu EPUAP
  •     telefon 322855038 (w godz. 8:00 - 14:00)

Jeżeli chcesz złożyć skutecznie pismo drogą elektroniczną do Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach wyślij je przez platformę ePUAP. Pismo wysłane e-mailem pozostanie bez rozpoznania.